Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det sitter som jag förväntat mig, tack ännu en gång!Sitter grymt bra påTack för de fina orden!
Strutsben, inga konstigheterAlltid kul med nya band. Några fler bilder? och vilken typ av band är det?
That’s life!
Försiktigt!
Åh Najs! Första gången jag ser denna ref på KSÅåååh, känslan när man vaknar med ett ryck av att det känns för ljust, man tittar på klockan och man är redan sen till jobbet och man har en liten notis om att "alarmet lämnades utan åtgärd". Alarmvolymen var visst på 0.
Det gör hela dagen
![]()
Det är inte mycket att anmärka påÅh Najs! Första gången jag ser denna ref på KS..har sneglat endel på dessa. Är det en 42 eller 38mm? Hur är den?
Ha, ha - ja, alle vet at dusj er skummelt for en Rolex og et bad må jo være pinnacle of hazard. “The soap can dry out the gaskets”.Försiktigt!![]()