• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Idag fick den här digitala prylen hjälpa en runt på löpturen :hungover:
upload_2020-9-3_17-51-46.jpeg
Fin miljö, är det vid kråkan du späkar dig?

Jisses, ikväll var det livat på landet. Polisen ute och letar försvunna gubbar, försök till svanräddning, den hade fått fiskedrag runt halsen. Lyckades inte med halvfulla båtfolk även om djurakuten kom ut med bil.
Full gubbe ramlade i tyskens segelbåt, dunkade i läppen och eventuellt huvudet. Ambulansskjuts in till sjukan. Tur jag själv var spik nykter. Undras hur det blir i helgen, detta var ju en 'vanlig' torsdagskväll. Notera, bor i kommun utan egen polis, så det brukar vara hyfsat lugnt härute.
DSC_9691.JPG

Netflix and chill med nya dinkan, klockan ringer om 7,5 timmar...
Hiss eller diss? Impulsköpte denna då jag anser att den är otroligt snygg! Men med sina maffiga 44,3 mm kan jag inte bestämma mig om den sitter bra på mina tandpetarhandleder!
Kanske lite på gränsen för lite för stor på mig, men tror ändå att det är en keeper som knegarklocka och beater faktiskt. Har ju rätt pinniga underarmar, men ser ju inte allt för taskigt ut ändå tycker jag! Den är ju jävligt tilltalande bortsett från storleken, och priset gör det bara bättre!
20200903_204750.jpg
20200903_204554.jpg

Tillbaka
Topp