Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Byggare från grunden eller på senare dar?Fixar och trixar med fönsterbrädan, tanken är att det ska på en list framtill som har en gammalmodig profil! Men det är fan inte det lättaste ska sägas...
![]()
![]()
![]()
Bästa från båda världarBara andra strykningen av den övre delen av garageväggen kvar till i morgon förmiddag. Värt att fira lite idag och mycket i morgon ...
![]()
Mycket bra till och med!Då var fönsterbrädan på plats, ser helt OK ut! Eller vad tycker ni Klocksnackare?!
![]()
![]()
![]()
Byggare från grunden eller på senare dar?
Mycket bra till och med!
Med all rätt!Skulle nog påstå att jag är självlärd, har ett motto jag alltid följer våga prova och var inte rädd om du gör fel.För det är felen man lär sig av...
Tackar, blev faktiskt löjligt nöjd själv Hehehe...
Hahaha! Nej man får ju passa sig...![]()
Maxicaset har ju så breda luggar att jag ikväll bär det här varningsljuset på handen så folk hinner gå åt sidan i tid när jag kommer...![]()