Sitter och beskådar min Klocka som är gjord till Italienska lokförare. Min svärfar jobbade som just Lokförsre åt italienska staten på 60-70talet. Dock är detta inte den klockan han fick.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt ett sånt band brukade jag köra på min Speedy innan jag sålde den, riktigt snyggt faktiskt! Gissar på @Feskarn s mocka?Tillbaka på (hemma)kontoret!
![]()
Tack som faen, Joakim!Grym, stort grattis!
Exakt ett sånt band brukade jag köra på min Speedy innan jag sålde den, riktigt snyggt faktiskt! Gissar på @Feskarn s mocka?
Kan tänka mig att de färgerna gör sig riktigt bra!Håller med, yes, Feskarns!
Skulle säga att de mocka han har generellt gör sig bra på speedy, jag alternerar mellan ljustbrunt och detta men även blått![]()
Teknikens under ! //Elektrikern är här och kopplar in det sista! Jösses vad bra det blev med armaturerna vi köpte från IKEA.
![]()
Extra kul finnes med en liten puck vi kan styra vilket sken vi vill ha.
![]()
![]()
Tackar för båda!Grattis! Vad blev det om man får fråga?
Snygg kombo med klocka och tröja föresten
Teknikens under ! //![]()
Sen kan du ju koppla dosan till telefonen, då blir det ännu smartare! Med en Trådfri GatewayNice och vara klar med varv nummer 4, nu återstår ett varv tror jag!
![]()
![]()
Ibland blir det bättre än förväntat!
Sen kan du ju koppla dosan till telefonen, då blir det ännu smartare! Med en Trådlös Gateway![]()
Wunderbar!Det är på G! Appen är redan nerladdad!
![]()
![]()
![]()
Grymt!!Tackar för båda!Några reps på 165 kg, men jag är nöjd med det med tanke på att jag kör neutralt/pronerat (ej mixat) grepp och hade mig ett diskbråck för några veckor sen
Försöker jobba upp greppet.