Är man snabb får man sitta i baren och vänta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härliga Hemavan ser jag!Försöker stå upprätt i pisten, sjukt vad det blåser![]()
![]()
Våra inlägg kom precis efter varandra, bägge två med vintage seiko day date dykare och slitna bezelSushi med sonen![]()
![]()
Stämmer bra. Snötillgången är allt annat än bra tyvärr. Hoppas på några veckors snöande nu.Härliga Hemavan ser jag!
Hur är det med snötillgången egentligen....?![]()
Aj då!Stämmer bra. Snötillgången är allt annat än bra tyvärr. Hoppas på några veckors snöande nu.
Har stuga här så inte samma stress. Hade man bokat boende över nyår trettondagen hade det funnits risk för att man blivit besviken.Aj då!
....hade planer på att åka upp till 13-helgen men då tror jag det får vara!
Har eget boende och då blir man lite kräsen...
Har du boende med?
Precis, skönt med eget boende!Har stuga här så inte samma stress. Hade man bokat boende över nyår trettondagen hade det funnits risk för att man blivit besviken.
Vad menar du med sliten bezel, min är ju NOSVåra inlägg kom precis efter varandra, bägge två med vintage seiko day date dykare och slitna bezelkul, min är från 1982
LEGOmasters nästaBygget fortsätter! Gårdagens och dagens bygge resulterade i ett komplett set som numera även huserar boxningslokal/gym och musikstudio. "Leksaksklocka" på som vanligt när man bygger LEGO, det är sen gammalt! (@Von)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Längre österut nära nya liften. Vi får höras om detPrecis, skönt med eget boende!Vi bor på Adolfs väg i de gula Alphusen, och ni?
Vi kanske får köra en liten GTG i Hemavan på 2m avstånd?![]()