• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Frukost!
F0FDFFF5-49C8-4740-92D5-8FC54F26BB6E.jpeg

Begraver en ekorre som hade blivit överkörd igår! Var och hämtade hen idag efter jag varit till affären och handlat mat. Kände att jag hade ett visst ansvar ett ge den lilla stackarn en värdig begravning, då jag har räddat livet på hen två gånger innan denna tragiska bortgång. Första gången räddade jag hen från att bli tagen av en katt, andra gången var från att just bli överkörd av en bil. Synd är bara förnamnet, jag gillar ekorrar trots att dom kan vara riktiga små gangsters många gånger.

Jag har stött på denna ekorre på min långpromenad, ganska så långt ifrån där jag bor faktiskt. Men det är på en vältrafikerad väg den lilla skiten brukar springa över, så tyvärr så var det väl bara en tidsfråga innan detta skulle hända 😢.

0CE24CFA-2849-45AD-BAB8-1C6BF3258A45.jpeg

Vila i frid lilla vän, mina tankar går till din familj :heart:🥰!
326E6C9B-92E5-4283-BADC-763482FDE47F.jpeg

Tyckte denna låt passade bra, nu när kurren är på G till Ekorrhimlen där det finns nötter och andra godsaker! Finns säkert inga bilar där heller som man behöver vara rädd för!
94203554-8429-4B22-859E-824BD7160E77.png

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp