David Eriksson
Guld
Skönt problem."You say potato, I say potato". 14270 el 1016? Det är oklart
Tack acce1999 för trevlig lunch (som alltid)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt problem."You say potato, I say potato". 14270 el 1016? Det är oklart
Tack acce1999 för trevlig lunch (som alltid)
Den är för snygg. Men parka nästa gång vid fototillfället, safety first.På väg hem i snöglopet efter en sen lunch med äldsta sonen. Man får ta vara på tillfällena när de är utflugna..
Vad tar du för basketlinnen och NFL-tröjor om man får fråga?
NFL tröjor kunde jag inte få ett tillräckligt bra pris på så jag plockar inte in de. Men basketlinnen i Swingman modellen, alltså med påsydda namn och nummer så tar jag 500kr, pris i butik brukar annars variera mellan 800 till 900kr annars
Och nu det ni alla väntat på! Enligt exakt Rolex tid kl 17:19:10 kom han ut!!
Och ja, han verkar redan vara ett Rolex freak!
Packar och postar iväg lite basketlinnen. Passade även på att skaffa mitt femte Dražen Petrović (vila i frid) linne.
Måste varit jätteroligt det där. Lite avis här.Just nu tänker jag krypa till kojs men kvällen har tillbringats tillsammans med Sjöö Sandström och NK och medförde naturligtvis pillande på klockor. Tack för en trevlig kväll!
Nu har det blivit två intensiva kvällar tillsammans med SS då simulatorflygningen i onsdags också var arrangerat av dem och Nymans.
Somliga har det bra.Fredagsfika på jobb.
The real deal ?
Jo, låter som ett schysst pris. Hör säkerligen av mig till dig när det är dags att inhandla lite nya linnen .
Jag vet, det är inte alla som har en YMSomliga har det bra.
Självklart
Ser ut som att ni försöker göra smørrebrødFredagsfika på jobb.
Har du nått roligt att skicka mig ?
Slitigt!Har precis lagt mig i soffan efter en tuff unboxing.
Puui!