• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

"You say potato, I say potato". 14270 el 1016? Det är oklart ;)
20141106_120944.jpg

Tack acce1999 för trevlig lunch (som alltid) :)
Skönt problem.

Just nu tänker jag krypa till kojs men kvällen har tillbringats tillsammans med Sjöö Sandström och NK och medförde naturligtvis pillande på klockor. Tack för en trevlig kväll!

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Nu har det blivit två intensiva kvällar tillsammans med SS då simulatorflygningen i onsdags också var arrangerat av dem och Nymans.

NFL tröjor kunde jag inte få ett tillräckligt bra pris på så jag plockar inte in de. Men basketlinnen i Swingman modellen, alltså med påsydda namn och nummer så tar jag 500kr, pris i butik brukar annars variera mellan 800 till 900kr annars :)

Jo, låter som ett schysst pris. Hör säkerligen av mig till dig när det är dags att inhandla lite nya linnen :).

Just nu tänker jag krypa till kojs men kvällen har tillbringats tillsammans med Sjöö Sandström och NK och medförde naturligtvis pillande på klockor. Tack för en trevlig kväll!

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Nu har det blivit två intensiva kvällar tillsammans med SS då simulatorflygningen i onsdags också var arrangerat av dem och Nymans.
Måste varit jätteroligt det där. Lite avis här.

Tillbaka
Topp