• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Just kört bänkpress, rygg rodd i kabelmaskin och sen de roligaste av allt greppövningar. Får se om de kan bli så att man får justera klockarmbanden framöver som en biverkning. Nu blire kaffe och gröt
DSC_1529.JPG
Screenshot_20210506-074253.png

Perfekt med hemmagym! Jag har också flera CoC stärkare. Har dock inte använt dem på ett tag nu.
Förresten: tar du av dig klockan när du kör bänk, så att det inte blir obalans?

Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Man
Perfekt med hemmagym! Jag har också flera CoC stärkare. Har dock inte använt dem på ett tag nu.
Förresten: tar du av dig klockan när du kör bänk, så att det inte blir obalans?
Ja det är väldigt smidigt att ha ett gym hemma, slipper tiden till och ifrån gymmet. Härligt ja CoC är rätt roliga leksaker. Styrkan kommer rätt fort när man väl börjat köra med dom veckovis. Tränar alltid utan klocka tycker den mest är i vägen. Kör ju med handleds stöd i bänken då går de ej ha klockan på😊

Jaha klockan o jag kör skit just nu lass nr 37 på väg ut, 12000 liter varje lass får jag med. Kommer till nytta nu när de har regnat också
DSC_1530.JPG
DSC_1531.JPG

Tillbaka
Topp