• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Nattlig promenad
20210513_002243.jpg

IMG_6977.jpeg

Godmorgon. Idag blir det en GS dag och just nu njuter jag av morgonsolen och en espresso. Ha,re bäst//🦊
(Det som definierar oss människor är hur vi reser oss efter ett fall// Sir Winston Leonard Spencer-Churchill)
IMG_6981.jpeg

Ps: snäll fru som fixat frukosten idag och bland annat bananpannkaka:)
IMG_6990.jpeg

Senast ändrad:
Skönt med en röd dag så här, då kan man passa på och plocka lite sten då man har för mycket att göra annars på dagarna 😂!

9DDD2507-CA6C-42FB-9CF3-D7F2450842EB.jpeg
8D7FAF31-B08E-4AA7-A565-DCCD2CCE79AC.jpeg

Ska även snygga till efter att det var en mupp som körde upp med bilen på gräsmattan här tidigare i våras när det var som blötas i backen! Han var på besök till våran hyresgäst, tittade ut och såg hur han parkerat! Hornen växte ut i pannan, jag sprang och knackade på och frågade va IDIOTEN håller på! IDIOTEN ursäktade sig med att han hade ställt sig sådär p.g.à hänsyn till mig! Vad menar då frågade jag! Jo…så att jag inte skulle stå i vägen ifall du behövde åka iväg!

Till saken hör, att det fanns tre lediga platser på den övre parkeringen!

Efter det försvarstalet så hade muppen fräckheten och fråga om han kunde stå kvar när han ändå redan stod där! Jag han inte svara, innan han sa att han skulle flytta på bilen! Vid det här laget var hornen rätt stora och det kom ut rök från öronen! Så han förstod att det var lika bra att flytta biljäveln!

CA82128C-9FE3-4F62-AC02-F0FC3E108FDD.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp