Jobbar i värmen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns bara en sak som faktiskt fungerar;Let the fight begin...
Så jäkla cool den därRöd dag = extrajobb med påslag för mig som student
Fota medan man kör 100+ km/h är inte så smart. Va rädd om dig och dina medtrafikanter.Härligt!
Tack! Den är ju grym! Kan ju nästan bli owg med denSå jäkla cool den där
Är den där klockan verkligen automatisk? Om den nu är det, vad sitter det i för verk?
Kanske förbjudet med så udda klocka i forumet, men fick vårkänslor och kände för grönt! Har haft denna som semesterklocka i över tio år och den bara tickar på.
En noterad sänkning i GIT ser jag! //18 hål spelade i ett tuff kamp mot farsan, trots score på 75 slag så fick jag stryk får väl inse att rutinen spelar in...
Är den där klockan verkligen automatisk? Om den nu är det, vad sitter det i för verk?
Fascinerande kronograf som mäter timme, kalenderdatum och veckodag.
Kanske förbjudet med så udda klocka i forumet, men fick vårkänslor och kände för grönt! Har haft denna som semesterklocka i över tio år och den bara tickar på.
Det blev det så får vara nöjd med det i alla fallEn noterad sänkning i GIT ser jag! //