Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BluesmanV8 skrev:Bild från igår på klockan för idag.
![]()
DW6900MS skrev:
Den är riktigt snygg. Gillar min mer och mer och har använt den senaste vecka. Frågan är om SUMO är nästa steg att ta i "Sekio-världen"?
naggge skrev:Kronan var inte inskruvad när jag tog bilden. Märkte detta efter.CaptainOats skrev:naggge skrev:CaptainOats skrev:naggge skrev:Vet fan hur men indexen har under tiden i boxen den senaste veckan blivit missfärgade. Har inte haft den i närheten av någon vätska what so ever.
![]()
Den på Tradera nyligen ?
Yes det är den. Har dock rengjort och borstat den sen jag fick hem den![]()
Ok, tyckte det såg ut som den
Skumt med fukten, kanske den inte är tät ?
Ser ut som kronan inte är tät på din bild ?
Men den borde ju inte dra in fukt om den ligger i en box i mitt sovrum?
CaptainOats skrev:DW6900MS skrev:
Den är riktigt snygg. Gillar min mer och mer och har använt den senaste vecka. Frågan är om SUMO är nästa steg att ta i "Sekio-världen"?
Sorry men vet inte vilken av mina bilder du quotat![]()
DW6900MS skrev:CaptainOats skrev:DW6900MS skrev:
007:An![]()
CaptainOats skrev:DW6900MS skrev:CaptainOats skrev:DW6900MS skrev:
Jaha
Jo en odödlig klassiker tycker jag.
Nästa steg , jo det kan det ju vara om du inte ska rikta in dig på någon mer dressat för att komplettera.
Jag vurmar ju för SARB modellerna.
Camo00 skrev:Världens snabbast genomförda modd??![]()
DW6900MS skrev:BluesmanV8 skrev:Bild från igår på klockan för idag.
![]()
Läcker combo. Vart kommer remmen ifrån?
JakobZ skrev:Camo00 skrev:Världens snabbast genomförda modd??![]()
Du har gjort vackrare moddar, så kan jag ju säga utan att trampa dig på tårna :mrgreen: :mrgreen:
SARB059? Gillar min som tusan och ingen dressare. Helt klart rättvis motståndare till min Sumo.DW6900MS skrev:CaptainOats skrev:DW6900MS skrev:CaptainOats skrev:DW6900MS skrev:
Jaha
Jo en odödlig klassiker tycker jag.
Nästa steg , jo det kan det ju vara om du inte ska rikta in dig på någon mer dressat för att komplettera.
Jag vurmar ju för SARB modellerna.
Gillar verkligen SARB-serien, skitsnygga.
Dock står dressare på inköpslistan först till hösten och just nu ligger en Datejust bra till men vi får se. Kanske behöver två elelr tre dressare i framtiden![]()