• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Steelfish idag.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    324.1 KB · Visningar: 278
Rber skrev:
DW6900MS skrev:
CaptainOats skrev:
DW6900MS skrev:
CaptainOats skrev:
DW6900MS skrev:

Den är riktigt snygg. Gillar min mer och mer och har använt den senaste vecka. Frågan är om SUMO är nästa steg att ta i "Sekio-världen"?

Sorry men vet inte vilken av mina bilder du quotat :)

007:An :)

Jaha :)
Jo en odödlig klassiker tycker jag.
Nästa steg , jo det kan det ju vara om du inte ska rikta in dig på någon mer dressat för att komplettera.

Jag vurmar ju för SARB modellerna.

Gillar verkligen SARB-serien, skitsnygga.
Dock står dressare på inköpslistan först till hösten och just nu ligger en Datejust bra till men vi får se. Kanske behöver två elelr tre dressare i framtiden :D
SARB059? Gillar min som tusan och ingen dressare. Helt klart rättvis motståndare till min Sumo.

Den har jag missat. Trodde faktiskt att SARB enkom va mer eller dressat.

orup skrev:
80talisten skrev:
orup skrev:
80talisten skrev:
SPB001 i väntan på min nya inkommande....

Är det automaten?? orup
Jovisst är de det.. Nog enda klockan från Seikos mainstreamkollektioner som är rolig.

Det är en häftig klocka!!
Sådan står på min önskelista. Så grattis!!!
orup
Tyvärr är modellen utgående... men den ska kunna hittas där den tyvärr säljs för listpriset, ca 1400 USD.. När jag köpte den 2010 fick jag hem den riktigt billigt...

Men det är en jäkla bra och snygg dinka... Kraftreservindikatorn är väldigt användbar!

file.php

80-talisten när man ser din SPB001 så undrar jag hur vissa kan tvivla på att Seiko inte kan göra bra och snygga klockor. Jag har letat lite på nätet och den modellen är inte lätt att hitta begagnad och de verkar vara slutsålda överallt . orup

orup skrev:
80-talisten när man ser din SPB001 så undrar jag hur vissa kan tvivla på att Seiko inte kan göra bra och snygga klockor. Jag har letat lite på nätet och den modellen är inte lätt att hitta begagnad och de verkar vara slutsålda överallt . orup
Tyvärr har SPB001 fått stått i skuggan av SBDX001... Men nu idag kom jag på att jag faktist har saknat min SPB001.. den kommer nog få mera handledstid nu.

Nån som vet var man kan köpa länk till denna modell?

Bilagor

• 72f1c86b557fdc8708c5e35d.jpg
    72f1c86b557fdc8708c5e35d.jpg
    47.7 KB · Visningar: 344
Tillbaka
Topp