Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rber skrev:SARB059? Gillar min som tusan och ingen dressare. Helt klart rättvis motståndare till min Sumo.DW6900MS skrev:CaptainOats skrev:DW6900MS skrev:CaptainOats skrev:DW6900MS skrev:
Den är riktigt snygg. Gillar min mer och mer och har använt den senaste vecka. Frågan är om SUMO är nästa steg att ta i "Sekio-världen"?
Sorry men vet inte vilken av mina bilder du quotat![]()
007:An![]()
Jaha
Jo en odödlig klassiker tycker jag.
Nästa steg , jo det kan det ju vara om du inte ska rikta in dig på någon mer dressat för att komplettera.
Jag vurmar ju för SARB modellerna.
Gillar verkligen SARB-serien, skitsnygga.
Dock står dressare på inköpslistan först till hösten och just nu ligger en Datejust bra till men vi får se. Kanske behöver två elelr tre dressare i framtiden![]()
Din mest fina bild hittills av den!Fifflio skrev:Denna är det som gäller nu....
80talisten skrev:SPB001 i väntan på min nya inkommande....
Jovisst är de det.. Nog enda klockan från Seikos mainstreamkollektioner som är rolig.orup skrev:80talisten skrev:SPB001 i väntan på min nya inkommande....
Är det automaten?? orup
Tackar!80talisten skrev:Din mest fina bild hittills av den!Fifflio skrev:Denna är det som gäller nu....
80talisten skrev:Jovisst är de det.. Nog enda klockan från Seikos mainstreamkollektioner som är rolig.orup skrev:80talisten skrev:SPB001 i väntan på min nya inkommande....
Är det automaten?? orup
Tyvärr är modellen utgående... men den ska kunna hittas där den tyvärr säljs för listpriset, ca 1400 USD.. När jag köpte den 2010 fick jag hem den riktigt billigt...orup skrev:80talisten skrev:Jovisst är de det.. Nog enda klockan från Seikos mainstreamkollektioner som är rolig.orup skrev:80talisten skrev:SPB001 i väntan på min nya inkommande....
Är det automaten?? orup
Det är en häftig klocka!!
Sådan står på min önskelista. Så grattis!!!
orup
orup skrev:Ny bild på min Seiko Emperor med det nya Isofrane straps som kom i dag. orup
yonsson skrev:6309 idag.
Tyvärr har SPB001 fått stått i skuggan av SBDX001... Men nu idag kom jag på att jag faktist har saknat min SPB001.. den kommer nog få mera handledstid nu.orup skrev:80-talisten när man ser din SPB001 så undrar jag hur vissa kan tvivla på att Seiko inte kan göra bra och snygga klockor. Jag har letat lite på nätet och den modellen är inte lätt att hitta begagnad och de verkar vara slutsålda överallt . orup
Kass. Har beställt lite bättre verktyg och olika typer av visare. Original (Sarb065)från Rob och nytt sett från Yobokies.CaptainOats skrev:Fint, hur går det med moddningen av sarben ?
Chino Watch, Seiya Japan eller Higuchi Inc. Mejla sidorna och fråga. Dom är mycket tillmötesgående.Chuck skrev:Nån som vet var man kan köpa länk till denna modell?