Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
CaptainOats skrev:naggge skrev:Vet fan hur men indexen har under tiden i boxen den senaste veckan blivit missfärgade. Har inte haft den i närheten av någon vätska what so ever.
![]()
Den på Tradera nyligen ?
naggge skrev:CaptainOats skrev:naggge skrev:Vet fan hur men indexen har under tiden i boxen den senaste veckan blivit missfärgade. Har inte haft den i närheten av någon vätska what so ever.
![]()
Den på Tradera nyligen ?
Yes det är den. Har dock rengjort och borstat den sen jag fick hem den![]()
Tack, kan bara hålla med, riktigt ball! Dock ett spontan köp, som kanske leder till att den kommer upp på köp och sälj inom kort, då den tyvärr är lite för stor för mina taniga 16,5 ;-)Aquaracer2 skrev:theargonaut skrev:Självklart blir det fet vintage Enicar på skön beads of rice...
![]()
Den var ball, bra köp!
+1, om du menar vintageploppenmasterkiller skrev:
Faan vad fin den är, den och Ploppen är dom Omega jag skulle vilja ha....
+1, om du menar vintageploppenmasterkiller skrev:
Kronan var inte inskruvad när jag tog bilden. Märkte detta efter.CaptainOats skrev:naggge skrev:CaptainOats skrev:naggge skrev:Vet fan hur men indexen har under tiden i boxen den senaste veckan blivit missfärgade. Har inte haft den i närheten av någon vätska what so ever.
![]()
Den på Tradera nyligen ?
Yes det är den. Har dock rengjort och borstat den sen jag fick hem den![]()
Ok, tyckte det såg ut som den
Skumt med fukten, kanske den inte är tät ?
Ser ut som kronan inte är tät på din bild ?
Rossi skrev:Målarn, tack för alla ovärdeliga yrkestips.
![]()
Haha, vad fan gör du?Rossi skrev:Målarn, tack för alla ovärdeliga yrkestips.
![]()
masterkiller skrev:
The Pell skrev:masterkiller skrev:
Jag älskar den! Längtar tills våren kommer med lite mer sol så man får se tavlan i vettigt ljus. Mest mörkblå toner i det här rusket...
The Pell skrev:masterkiller skrev:
Jag älskar den! Längtar tills våren kommer med lite mer sol så man får se tavlan i vettigt ljus. Mest mörkblå toner i det här rusket...