Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta ett stort glas rödmjölk eller tvåFakk va gött att ha första veckan gjord på nya jobbet! Hade jag druckit alkohol, så hade jag sannolikt tagit en kall när jag kom hem! Nu får jag nöja mig med något annat!
Men innan jag kommer hem ska jag hämta ut min Apple TV Gen6 som jag beställde den sista april!
Jag och pappa konstaterar att han mätt fel
Underbart, livskvalitet. Ha en trevlig fredagkväll!!!Blev ju lite av Julafton idag!
In kom den senaste versionen av Apple TV, tänk att den skickades från Holland igår eftermiddags och idag hämtade jag ut den på Coop, förstår om PostNord varit inblandade, då hade det tagit en vecka. Och så kom katalogen för Kaplans Klockkvalité som går av stapeln i morgon lördag. Och så passade jag på att köpa tre ungersk salami när dom varit så snälla och sänkt priset på dom!
Nu ska vi koppla in den nya Apple TVn!
After work hemma på balkongen