Ute och går i morgonsolen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nyklippta teer gillar vi! Du ser ut att sköta det bra
Godmorgon. Idag mitt ansvar för att klippa tee och foregreen. Jä.... vad gräset växer nu. Ha, re gott//
Ända sedan jag köpte den här i lördags har det varit fint väder. Anar vi möjligen ett samband ...?
Ett elände det där.Fått klagomål av några hyresgäster på att gångarna är fulla av saker! Nu ska det göras lappar och slänga ner i brevlådan där jag ber dom ta bort sakerna, annars kommer det att köras till tippen!
Den där är jäkligt bra med vit tavla. Bra köp!Ända sedan jag köpte den här i lördags har det varit fint väder. Anar vi möjligen ett samband ...?
Bra då kan jag be dej skifta till en annan klocka när regn behövsi såna fall bokar jag in regn i juli. Några extra skvättar i juni med vore braÄnda sedan jag köpte den här i lördags har det varit fint väder. Anar vi möjligen ett samband ...?