Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag spelar ju själv här på banan så jag ju inte skylla på att banan inte sköts!Nyklippta teer gillar vi! Du ser ut att sköta det bra
Finns nog inget som slår mjölk direkt ur tanken lagom kyld ner till 3 graderDiskat och klart. Idag åker proverna iväg med mjölkbilen, riktigt varmt ute ser ut att bli en kanon dag.
Det är som sagt riktigt gott, synd jag har svårt med laktos.Finns nog inget som slår mjölk direkt ur tanken lagom kyld ner till 3 grader
Nu ska vi ut och spana efter kalv. Passar på att nästan fånga 10:10. Tacksam för denna GS helt makalös klocka
Shit vi fånga ju typ samma klockslag, tankeöverföring oss GS emellan. Skiljer ju typ 5 sekTillbaka till arbetet med denna fina arbetskompis
HahaShit vi fånga ju typ samma klockslag, tankeöverföring oss GS emellan. Skiljer ju typ 5 sek
Underbart vackra
Nyköp?! Sjukt snyggBlev en kaffe efter cykelturen.
Kunde inte hålla mig. Fick bli en sommardykare.Nyköp?! Sjukt snygg
Du är en sjuk människa eller bondeBra då kan jag be dej skifta till en annan klocka när regn behövsi såna fall bokar jag in regn i juli. Några extra skvättar i juni med vore bra
Verkar populära numeraTar foto framför en tavla med gräsmatta som kostar lika mycket som en Picasso tavla
Helt rätt på den livnär mig mer eller mindre på regnDu är en sjuk människa eller bonde
*Inlägget innehåller viss ironi
Änglagård?Nån som känner igen sig?? Tänk svenska filmklassiker