• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

03284A6C-C9F2-42F6-B0D2-F622B092CA47.jpeg

F044402B-32DD-41DA-841D-28266EEA12B7.jpeg

D7ACE9E3-AB5E-4C03-A02C-60005FAD5F06.jpeg
I brist på annat...
 
Det gick åt helvete på cocktail partyt på Villagatan . Jag har gömt mig i kapprummet. , serverings gången , hallen , toan ,och bland personalen /studenterna i köket. Jag är så besviken på mig själv. Jag fixar inte om någon frågar om jag är änkling/.frånskild efter xxx.
D51E1C11-68FA-441E-8F7F-8969708EFF11.jpeg
 
Det gick åt helvete på cocktail partyt på Villagatan . Jag har gömt mig i kapprummet. , serverings gången , hallen , toan ,och bland personalen /studenterna i köket. Jag är så besviken på mig själv. Jag fixar inte om någon frågar om jag är änkling/.frånskild efter xxx.
:p Förstår dig, har man valt att leva singel så klassas man snabbt som lätt störd. Vilket iofs är halvt sant...
 
Det gick åt helvete på cocktail partyt på Villagatan . Jag har gömt mig i kapprummet. , serverings gången , hallen , toan ,och bland personalen /studenterna i köket. Jag är så besviken på mig själv. Jag fixar inte om någon frågar om jag är änkling/.frånskild efter xxx.
D51E1C11-68FA-441E-8F7F-8969708EFF11.jpeg
Otroligt hög igenkänningsfaktor på den! Själv flackar jag med blicken efter ett "dött föremål", typ en rockhängare jag kan konversera med innan närmsta möjliga flykttillfälle.
 
Tillbaka
Topp