• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

D0E5CFC6-8D50-4838-BBB0-3CABCDD6CE90.jpeg
B29042F7-53EF-4E15-A1DD-943A3AD60093.jpeg
Det gäller att ducka, nu är de på krigsstigen

IMG_8187.jpeg

Godmorgon. Vilken morgon. 21 grader varmt, morgonpromenad och Timexnostalgi idag. Kaffe och Svenska jordgubbar som tidig frukost! Ha,re // 🦊
(De små sakerna? De små stunderna? De är inte små.//John Zabat-Zinn)

Senast ändrad:
Det gick åt helvete på cocktail partyt på Villagatan . Jag har gömt mig i kapprummet. , serverings gången , hallen , toan ,och bland personalen /studenterna i köket. Jag är så besviken på mig själv. Jag fixar inte om någon frågar om jag är änkling/.frånskild efter xxx.
D51E1C11-68FA-441E-8F7F-8969708EFF11.jpeg
Hahaha va? Berätta mer!

Tack @Joakim1
Tack det värmer att höra.
Får mycket uppskattning här på KS för mitt yrke, helt fantastiskt härligt att känna stödet.
Idag kommer jag nog bli grillad i Ford traktorn. Den står ute på fältet uppvärmd och klar👹 valde att inte laga AC på den för att spara några kronor. Kostar ju ca 4k att få den fixad så tänkte jag står ut istället. De beslutet tog jag i januari, va enkelt då att ta ett sådant beslut. Så de är öppen dörr som gäller men de hjälper föga😁 när man har hydraulpumpen under sitsen typ och en 7,5 liters rak sexa som ångar på

Tack det värmer att höra.
Får mycket uppskattning här på KS för mitt yrke, helt fantastiskt härligt att känna stödet.
Idag kommer jag nog bli grillad i Ford traktorn. Den står ute på fältet uppvärmd och klar👹 valde att inte laga AC på den för att spara några kronor. Kostar ju ca 4k att få den fixad så tänkte jag står ut istället. De beslutet tog jag i januari, va enkelt då att ta ett sådant beslut. Så de är öppen dörr som gäller men de hjälper föga😁 när man har hydraulpumpen under sitsen typ och en 7,5 liters rak sexa som ångar på
sagt det förr och säger det igen, bönder är samhällets ryggrad, utan er skulle det inte gå.

Tillbaka
Topp