Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Första dagen på semestern...
Bjuder på parbild med klockorna.
här var faktiskt luften rätt så hög och sval tidigt i morse, men det lär ändras, garanterat.Skottkärra nr 4 som ska in på foderbordet. Idag lär det nog bli ett värmerekord för i år. Va ju olidligt redan kl 6, typ blå luft ute, klibbig värme och kroppsarbete
Väldigt snyggt fångat med kameranDet gäller att ducka, nu är de på krigsstigen
tackarVäldigt snyggt fångat med kameran
Hahaha va? Berätta mer!Det gick åt helvete på cocktail partyt på Villagatan . Jag har gömt mig i kapprummet. , serverings gången , hallen , toan ,och bland personalen /studenterna i köket. Jag är så besviken på mig själv. Jag fixar inte om någon frågar om jag är änkling/.frånskild efter xxx.
Vi vill veta merHahaha va? Berätta mer!
Snygg tavlaSnart börjar
kaffeabstinens eller värmeslag, vet inte vilket som är värstEgentligen är man en psykopat som dricker kaffe såna här varma dagar
Man uppskattar diskningen mer på vintertid än nu.När vattnet håller ca 90 grader i mjölkrummet.Jag är imponerad av ditt jordbruk Hårt arbete, och viktigt Får mina egna problem på kontoret att framstå som just banala
sagt det förr och säger det igen, bönder är samhällets ryggrad, utan er skulle det inte gå.Tack det värmer att höra.
Får mycket uppskattning här på KS för mitt yrke, helt fantastiskt härligt att känna stödet.
Idag kommer jag nog bli grillad i Ford traktorn. Den står ute på fältet uppvärmd och klar valde att inte laga AC på den för att spara några kronor. Kostar ju ca 4k att få den fixad så tänkte jag står ut istället. De beslutet tog jag i januari, va enkelt då att ta ett sådant beslut. Så de är öppen dörr som gäller men de hjälper föga när man har hydraulpumpen under sitsen typ och en 7,5 liters rak sexa som ångar på
Minns att du skrev det för många år sen stort tack @sjökvistsagt det förr och säger det igen, bönder är samhällets ryggrad, utan er skulle det inte gå.