• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Bytte klocka inatt när jag kom hem.
Någonting gick snett...🤔

5780558F-694E-48E7-91D5-1B24BF70665C.jpeg
E37298F5-866B-4E01-9184-64996F3873CA.jpeg
Tänk att en sån enkel manöver gör att man direkt tappar sex timmar av sin söndag. Detta visar hur farligt det är att inta alkohol.
 
Tack @Joakim1
Tack det värmer att höra.
Får mycket uppskattning här på KS för mitt yrke, helt fantastiskt härligt att känna stödet.
Idag kommer jag nog bli grillad i Ford traktorn. Den står ute på fältet uppvärmd och klar👹 valde att inte laga AC på den för att spara några kronor. Kostar ju ca 4k att få den fixad så tänkte jag står ut istället. De beslutet tog jag i januari, va enkelt då att ta ett sådant beslut. Så de är öppen dörr som gäller men de hjälper föga😁 när man har hydraulpumpen under sitsen typ och en 7,5 liters rak sexa som ångar på
Bra kämpat! Din energi och kärlek för yrket gör allt värt. Långa och hårda dagar i värmeböljan . Imponerad .Ibland verkar det som att prinsessan Desirée , friherrinnan Silfershiöld på Kober på sitt gods med flera gör att bönder inte tas på allvar för sitt yrke .😘 Det borde komma fram att ni är hjältar och viktiga 😘 har du även hundar??😊
 
Sitter i solstolen och blickar upp mot den blå himlen 😎☀️
och startat ny tråd
392836EC-43DC-4805-99F0-FA49D3A276E2.jpeg

48506B98-C6BC-4C17-9308-232E73D18494.jpeg

(Redigerat länken till tråden)
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp