• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Sitter i värmen och dricker kaffe. Rekommenderas ej.
169EC664-312D-41CB-BC2B-1C187EB9B04F.jpeg

Semestern har precis börjat och det är behaglig sommartemperatur ute. Även om balkongen är liten så betyder det så mycket att kunna sitta ute och koppla av med en kopp kaffe. Jag jobbar heltid som städare och orkar annars knappt städa hemma, så det är världens kaos i min lägenhet.
Efter ett par dagars vila så har jag så smått börjat med en storstädning och rensning som kommer att ta flera dagar.
Men till midsommar ska jag vara färdig.
Önskar alla en trevlig söndag!

20210620_124920.jpg

Lunch! Värmebölja i Vasastan , vågade mig ner i källaren för att hämta upp golv fläkten jag köpte sommaren2018, den varmaste sommaren som uppnåtts sedan mätningarna startade på slutet av 1700 hundra talet😊👍👍😳 Jag är inte säker på årtal, har inga belägg . Med god vilja förstår ni säkert att det är varmt för mig⛱👌
3ADF849B-2920-4DC3-ADF3-E412829D487D.jpeg

Tillbaka
Topp