Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår fullständigt att du tänkt igenom och sagt upp dig. Gjorde detsamma i din ålder då jag var less och inte trivdes på mitt chefsjobb i en större organisation. Gick in i helt ny bransch som egen företagare (tog över ett mindre befintligt bolag) istället. Nu har det gått tio år och jag kan säga att det var det bästa beslutet jag gjort i min karriär. Varmt lycka till!Sommar! 45 år , vantrivts på försäkringsbolaget //bank vid Kungsträdgården under 10 år. I dag sa jag upp mig, känns märkligt . Blir minst ett sabbats år. Kram![]()
![]()
Itailen, Grekland?Mitt i natten
Mitt i Europa
![]()
Lycka till i framtiden!Sommar! 45 år , vantrivts på försäkringsbolaget //bank vid Kungsträdgården under 10 år. I dag sa jag upp mig, känns märkligt . Blir minst ett sabbats år. Kram![]()
![]()