• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Mjölkar, tänk min älskade "grimman" mjölkar nu utan grimma. Underbart hon har kommit på att de är skönt att mjölkas och har fått förtroende för husse❤️😊
Tycker ni hon är söt? Ge en like åt henne🐄🤩
DSC_4619.JPG
DSC_4624.JPG
DSC_4626.JPG

Sommar! 45 år , vantrivts på försäkringsbolaget //bank vid Kungsträdgården under 10 år. I dag sa jag upp mig, känns märkligt . Blir minst ett sabbats år. Kram ✌️
2529A85A-F5CC-4B53-8DA6-92F6DD5851A6.jpeg
Förstår fullständigt att du tänkt igenom och sagt upp dig. Gjorde detsamma i din ålder då jag var less och inte trivdes på mitt chefsjobb i en större organisation. Gick in i helt ny bransch som egen företagare (tog över ett mindre befintligt bolag) istället. Nu har det gått tio år och jag kan säga att det var det bästa beslutet jag gjort i min karriär. Varmt lycka till!

Trevlig klocka det här, men jag funderar på om jag inte borde ...
Omega 42 2021-07-17 (sol).jpg

... addera till en 1/3-länk till eller ersätta den befintliga med en fullstor länkbit. Låset skulle bli lite kortare då mikrojusteringen skulle kunna vara längre in. Lite samma problem med den här som med min Sea-Dweller innan jag tog bort dykarförlängningen.
Omega 42 2021-07-17 (lås).jpg

Tillbaka
Topp