• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Husse

Patek
Måste packa en liten ryggsäck, är på väg till Göteborg för att hämta en bil!
7C260D5E-A356-4340-85A8-8CEF83F9342D.jpeg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Sommarstuga i trä, plintgrund, sjötomt. Så det rör sig allt.

Varför man är så delad är för att som du säger.... Det är ju så snyggt!. Jag växte upp på 90-talet och skulle vilja ha det som en kamrat hade det hemma. Beige marmor och natursten. Helt ute idag enligt hantverkare men det struntar jag i.

Men tack Scipio, jag behövde nog bekräftelse i detta beslut. Får bli fejkversion i form av plast
Om du vill få ångest och bli tvehågsen så är min favorit marmor och sjösten. Vad jag vet kräver båda en fast anläggningsyta. Dessutom finns det vanliga rengöringsmedel som direkt förstör båda materialen. Ska det vara vackert livet ut, måste du bo där så du vet vilka rengöringsmedel som kan användas. Hyr du ut det och glömmer informera kan det vara förstört. Är det bara du som städar så är det de vackraste mateerialen som finns.
 
Senast ändrad:

Riffraff

Cartier
Om du vill få ångest och bli tvehågsen så är min favorit marmor och sjösten. Vad jag vet kräver båda en fast anläggningsyta. Dessutom finns det vanliga rengöringsmedel som direkt förstör båda materialen. Ska det vara vackert livet ut, måste du bo där för du vet vilka rengöringsmedel som kan användas. Hyr du ut det och glömmer informera kan det vara förstört. Är det bara du som städar så är det de de vackraste mat3erialen som finns.

Ärvd stuga och det är nog tills döden skiljer oss åt (har några av de första minnena där) . Har inte tänkt hyra ut men kanske?. Medveten om de skattemässiga fördelarna.

Stugan är fin invändigt men som en tidsresa ett par årtionden bakåt så jag tänkte det kunde vara snyggt om man skulle satsa på ett badrum som kunde platsa på ett lyxhotell. Kul brytning mellan det gamla, nationalromantiska? och det nya

Men att det rör sig, undvika kakel o klinker?. Har ju hört det förut
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Ärvd stuga och det är nog tills döden skiljer oss åt (har några av de första minnena där) . Har inte tänkt hyra ut men kanske?. Medveten om de skattemässiga fördelarna.

Stugan är fin invändigt men som en tidsresa ett par årtionden bakåt så jag tänkte det kunde vara snyggt om man skulle satsa på ett badrum som kunde platsa på ett lyxhotell. Kul brytning mellan det gamla, nationalromantiska? och det nya

Men att det rör sig, undvika kakel o klinker?. Har ju hört det förut
Jag har också några boenden från olika tidsepoker. Jag är noga med att renovera tidstypiskt.
 
Topp