• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Efter Ståhls🥇och Petterssons🥈så blir det musik. Dusty Hill gick ur tiden häromdagen, varför det nu blir en stund med skäggen.
20210731_144333~2.jpg
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Så har jag stigit upp, varit och och handlat, ätit frukost samt suttit nån timme med att fortsätta få ordning på armbandet till min SNE 525. Upptäckte att jag hade placerat slutlänkarna som kopplar till spännet på fel plats. Dessa ser liknande ut men har lite olika bredd! Så spännanordningen kom först åt fel håll.
Misstänker också att jag råkat få in ett par Citizenlänkar i spelet också när jag tog fram grejer från en lite box jag samlat sådana saker i. De ser identiska ut på framsidan och passar perfekt ihop, men på baksidan är det skillnad, och de har olika riktningsmärken.

20210731_152753.jpg


20210731_152741.jpg


Och så verkar det som att jag lyckades till slut.
20210731_152957.jpg
 
Senast ändrad:
Topp