Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, jag har aldrig stött på en hund som älskar bollar så mycket som dennaAlltså den blicken
Full fokus på bollen
Vilken matchning mellan skor och band
10 poäng i min bok.
Tack & detsamma riktigt fina klockor för vad de kostar! Har blivit sugen på en Radio Room nu
Vilket fint armband!Väntar på tåget efter dagsutflykt i grannbyn
Eller hur!? TackVilket fint armband!
Var kommer det ifrån?
Jag fick Pfizer x 2. Kände ingenting. Det kommer att gå så bra så.Just bokat tid för första sprutan, nu när även vi gamlingar slipper Astra och kan få Pfizer. Fru laketwig 15:56 och jag 15:58 i morgon.
Tack snälla!Eller hur!? Tack
Kommer från Pernille Corydon
Ja, det är mycket stort! Guld och silver, det vi klocksnackare alltid strävar efter fast vi kommer alltid att ställa oss i kö efter Stå(h)l.Riktigt STORT, dubbla medaljer i diskus! Stort GRATTIS och bra jobbat som faen Ståhl och Pettersson!
Jag med, och det är sant! Är så jäkla starkt jobbat, senast var det 1948, så det var på tiden
Det går bra att frysa bladen på en bricka och lägga över i påse efter. Blanda inte ihop med basilika som jag gjorde baraInser att jag inte har rom till all mynta. Jäklar vad den växer, planterade en som jag skulle ha till Mojito. Nu är lådjäveln full med mynta.
Förlåt mig men jag hade en tilltro till att det skulle ha varit för lite mynta.Inser att jag inte har rom till all mynta. Jäklar vad den växer, planterade en som jag skulle ha till Mojito. Nu är lådjäveln full med mynta.
Alltid plastmatta om underlaget rör på sig. Alltid kakel och klinker om underlaget är betong och för att det är så snyggt.Tar en brewski och är försjunken i tankar om huruvida man ska välja kakel&klinker vs matta & tapet till badrum
Alltid plastmatta om underlaget rör på sig. Alltid kakel och klinker om underlaget är betong och för att det är så snyggt.