• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dr. D

Patek
2-Faktor
Preppar för att grilla tillsammans med sonen som är uppe i Sverige och hälsar på.
Band gjort att ngt Land Rover mtrl 💚
ED0E257A-413E-4C68-8B47-37FDEEE8DFEE.jpeg
166F2D07-6FFB-4D1F-A18E-F1167DDFB92F.jpeg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Riktigt STORT, dubbla medaljer i diskus! Stort GRATTIS och bra jobbat som faen Ståhl och Pettersson!


1094DAA4-946F-4E29-B528-EF5451E516F0.jpeg
65E45E6A-587B-47DA-A60F-15775EEE3017.jpeg
3C47809E-AF88-4554-ACF9-4F3773C9AEB4.jpeg






Jag med, och det är sant! Är så jäkla starkt jobbat, senast var det 1948, så det var på tiden 🤙🏼
Ja, det är mycket stort! Guld och silver, det vi klocksnackare alltid strävar efter fast vi kommer alltid att ställa oss i kö efter Stå(h)l.
 

Riffraff

Cartier
Alltid plastmatta om underlaget rör på sig. Alltid kakel och klinker om underlaget är betong och för att det är så snyggt.

Sommarstuga i trä, plintgrund, sjötomt. Så det rör sig allt.

Varför man är så delad är för att som du säger.... Det är ju så snyggt!. Jag växte upp på 90-talet och skulle vilja ha det som en kamrat hade det hemma. Beige marmor och natursten. Helt ute idag enligt hantverkare men det struntar jag i.

Men tack Scipio, jag behövde nog bekräftelse i detta beslut. Får bli fejkversion i form av plast
 
Topp