• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

EPL89

Cartier
Paneristi
2-Faktor
Var på liten förhandsvisning av Model Y 😎😍

8A5BEE63-62B4-4C2E-9F15-A8C2E5385901.jpeg

FC74F944-0C97-4A12-B7DC-C88A618CD388.jpeg

628A0B8A-B541-44B6-9A60-090877C4F1F0.jpeg

22F6E75D-5573-4F55-9D9A-A0A0B8F3F5C7.jpeg
 

EPL89

Cartier
Paneristi
2-Faktor
Tårtan ser mumsigt god ut! 😋
Bilen ser ut som en Model 3, lite trist front måste jag få tycka…
Den är som en Model 3 på anabola, och är en klart bättre bil för 90% av kunderna. Är supernöjd med min Model 3, men kommer definitivt ta en Y när det är dags att byta :)

Har alltid tyckt att 3 & Y ser ut som akvarium framifrån, så håller helt med dig!
 

Husse

Patek
Den är som en Model 3 på anabola, och är en klart bättre bil för 90% av kunderna. Är supernöjd med min Model 3, men kommer definitivt ta en Y när det är dags att byta :)

Har alltid tyckt att 3 & Y ser ut som akvarium framifrån, så håller helt med dig!
Intressant!
Varning för ot!
Såg ett klipp från ringen aka the Green hell, där fick en model 3 problem med överhettade bromsar och batteri, hoppas å bättring på model Y!
Gillar verkligen el som bränsle 👍⚡️
 

EPL89

Cartier
Paneristi
2-Faktor
Intressant!
Varning för ot!
Såg ett klipp från ringen aka the Green hell, där fick en model 3 problem med överhettade bromsar och batteri, hoppas å bättring på model Y!
Gillar verkligen el som bränsle 👍⚡️
Yes, hade önskat att de hade en Performance+, lite som RS, Competition-packs etc.

Med det sagt, www.hamphi.se har moddat en Model 3 Performance med prylar från MountainPass Performance för drygt 80 000kr och kört på bana, och skall ner till tyskland till våren med den! Finns en del klipp på YT med liknande mods i staterna, där den då aldrig tröttnar ☺️
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Läckert!
Vilket land?
Du glömde inte klockan på räcket?
Kroatien 🇭🇷
Första gången jag är här och det har verkligen överträffat mina förväntningar! Och självklart fick jag med klockan, den är på konstant (förutom när den tagits av för någon bild)🙂

Det enda tråkiga här i Kroatien är att jag inte sett några andra med fina klockor, en SMP men annars inget annat kul…
 
Topp