• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dags för möte i hemmakontoret :D
EB624A86-ED1B-4DA2-BFED-BBAB8B69C979.jpeg

Tar lite revansch idag med en promed i skogen där jag bor. Då jag fick första gången avbryta en vandring då som många av er redan noterat igår, en del regn.

Fick packa ihop efter ca 1 h då allt blivit genom blött(vädertjänsterna lovade några ml regn) och jag var inte beredd på det timmes långa skyfall som kom vid omberget.
IMG_20210818_161101.jpg
IMG_20210819_094717_Bokeh.jpg

Åkte iväg med bilen för att hämta ut min worldtimer hos Sjöö Sandström på Ringvägen. De bytte glas, kostnadsfritt. Trots att garantin hade gått ut! Så all beröm till Sjöö Sandström. Dock ska jag sälja klockan, men pga Sjöö Sandströms fina gest så är sannolikheten stor att nästa klocka blir en SS. Hur som helst, på vägen till Sjöö Sandström så lasrade polisen, tur att jag höll hastigheten. På väg hem så lasrade polisen återigen, denna gång dock på ett helt annat ställe. Återigen tur att jag höll hastigheten. 😎
Så nu har jag köpt chips och energidrycka som jag ska njuta av medan jag pluggar hela dagen.

5868E45C-B376-405D-BDDF-A3308C0C3700.jpeg
95EC3B2A-8FDA-47BC-9055-D1DBBC55E116.jpeg

Åkte iväg med bilen för att hämta ut min worldtimer hos Sjöö Sandström på Ringvägen. De bytte glas, kostnadsfritt. Trots att garantin hade gått ut! Så all beröm till Sjöö Sandström. Dock ska jag sälja klockan, men pga Sjöö Sandströms fina gest så är sannolikheten stor att nästa klocka blir en SS. Hur som helst, på vägen till Sjöö Sandström så lasrade polisen, tur att jag höll hastigheten. På väg hem så lasrade polisen återigen, denna gång dock på ett helt annat ställe. Återigen tur att jag höll hastigheten. 😎
Så nu har jag köpt chips och energidrycka som jag ska njuta av medan jag pluggar hela dagen.

5868E45C-B376-405D-BDDF-A3308C0C3700.jpeg
95EC3B2A-8FDA-47BC-9055-D1DBBC55E116.jpeg
Doktorera redan?

001D5790-00EB-4549-A3E1-A28639D9C345.jpeg

För böfel.. , det är ju torsdag i dag och ett militärur på handleden.Självklart att lunchen idag är ärtsoppa och pannkakor. Dock var jag lite rebell, så det blev "småplättar" istället för för stora plättar. Men hur är det egentligen? Heter det pannkaka eller plättar, beror kanske på vart man bor i Sverige, eller uppväxt ;)... Ha,re bra // 🦊

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp