Bergsbestigning utan 1016?Topptur med familjen idag![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bergsbestigning utan 1016?Topptur med familjen idag![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, blev tvåan som fick följa med idag. På rätt band iallafallBergsbestigning utan 1016?
Testar Pumpacider och gillar det!![]()
![]()
Inte fel det heller.Ja, blev tvåan som fick följa med idag. På rätt band iallafall![]()
![]()
Det där låter ju gott! Detta är min.Det här är nog inte långt ifrån…
![]()
![]()
Den var faktiskt helt ok!! Ibland kan den här typen av öl vara mer ”for show” än en smaksensation. Men denna var bra!! Förr var det ju bara vin som hade en ”tillfällig” hylla. Men nu lurar de ju på en allt möjligt på bolaget..;-)Det där låter ju gott! Detta är min.
![]()
Ja, största faran idag var väl att jag halkade på is på väg ner och riskerade bryta handleden. Men det gick braInte fel det heller.Det är en riktig drömduo du har. Enda nackdelen är väl att du måste vara aktiv och utsätta dig för faror hela tiden för att göra klockorna rättvisa.
Jag gillar den hyllan och köper nästan bara från den.Den var faktiskt helt ok!! Ibland kan den här typen av öl vara mer ”for show” än en smaksensation. Men denna var bra!! Förr var det ju bara vin som hade en ”tillfällig” hylla. Men nu lurar de ju på en allt möjligt på bolaget..;-)
![]()