Ett eventuellt resereportage kommer i slutet av nästa vecka.
Självklart ska du lägga upp ett resereportage! Jag och säkert många andra skulle uppskatta det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett eventuellt resereportage kommer i slutet av nästa vecka.
Härnösand!!!Jaaa
Men nu är man 5 mil norröver !
Bra filmidé. Marvels Avengers 3, Hulken på Ikea.![]()
+ 2,8 mil ink färjaHärnösand!!!![]()
Kör mest bil, men har handlat nya golfklubbor och slalomskidor idag, de vänder snabbt nu!!![]()
Vi dricker rödskjut.
![]()
Härligt! Fick plötsligt en rödvinstörst här med. Ha en bra kväll!
Hmmm, surströmmingsland va+ 2,8 mil ink färja![]()
Hoppas det ger utlovat resultat, härnere dricker vi rödtjut utan förväntningar.Vi dricker rödskjut.
![]()
Hoppas det ger utlovat resultat, härnere dricker vi rödtjut utan förväntningar.![]()
Den går inte att leva medStort plus för att den jävla start/stop funktionen är avstängd!
Ger mina små vildar lite fultjack innan avfärden till El Stockholmo!
![]()
![]()
Är det söta små birma kissar det där?
Tack, yes, det är det faktiskt, fast den som inte har svarta inslag i ansiktet har även några procent angora i säg sägs det. Det är två killar, den med svart fejs heter musen och dena andra heter buLLen!
Kul!
Hade själv en Birmakille förr en blåmaskad vid namn Sokrates, dock fick han följa med mitt ex vid separationen. idag har jag och nya flickvän en Skogis vid namn Helga Hufflepuff![]()
Stilig!Longines HydroConquest L3.695.4
![]()
Stilig!Longines HydroConquest L3.695.4
![]()