• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Kollar på sista åttondelsfinalen i Dart VM.

Varje januari tar jag och farsan ledigt från jobben i 9 dagar, kollar hela Dart VM och sänker sisådär 3-4 lådor öl.

IMG_5149.JPG

Jag och min DS Diver på lunchstället häromdagen. Indiskt och gott.
Kan möjligtvis vara min bästa bild på denna kära ägodel. =)

Tack, yes, det är det faktiskt, fast den som inte har svarta inslag i ansiktet har även några procent angora i säg sägs det. Det är två killar, den med svart fejs heter musen och dena andra heter buLLen!

Kul!

Hade själv en Birmakille förr en blåmaskad vid namn Sokrates, dock fick han följa med mitt ex vid separationen. idag har jag och nya flickvän en Skogis vid namn Helga Hufflepuff :)

Kul!

Hade själv en Birmakille förr en blåmaskad vid namn Sokrates, dock fick han följa med mitt ex vid separationen. idag har jag och nya flickvän en Skogis vid namn Helga Hufflepuff :)

Katter är underskattade djur, dom är charmiga, livegna och ett perfekt sällskap! Tråkigt att sockan följde med exet ditt. Skogisar är jätte fina, Helga Hufflepuff :D, det var ett söt namn det, kanske passar henne också, namnen brukar ju oftast bli hur dom är i sin personlighet.

Tillbaka
Topp