Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe...jasså, vad är gofika där då![]()
Snyggt! Var gjorde du det?
Måndagsklockan 10 över 10!
![]()
Hos SS på Söder......deras HK
Har funderat på samma sak men inte vetat var jag ska vända mig. Kanske ringer dit o frågar snällt...
Kolla med dem....de var inte helt pigga på att göra det när jag var där och frågade......det var lite intrång i deras design! De ville suga på karamellen och mailade mig ett par dagar senare att det var ok, men att de aldrig gjort de tidigare....så de kunde inte garantera resultatet. Dock blev det mycket lyckat. De var lite tveksamma till om SS graveringen vid endlinksen skulle försvinna...men icke...den är fin och skarp.
Vill inte de göra det kan faktiskt vilken urmakare som helst som har skills och utrustning borsta bort PCL....
Snöslungat rådjur?Ser ut som en viltolycka!
Grattis!Äntligen blivit pappa igen och firar med att köpa ett nato, dags att ta hand om den lilla flickan [emoji16]
Snöslungat rådjur?
Snöslungat rådjur?
Länkar till gamla ägarens tråd om glasbytet! ett 5513 glas dock vet jag ej referens men Ryttaren kanske kan referensen?Snyggt, funderar på att byta plexi på min med. Vad har du för glas där? Kan man få lite bilder i profil som visar hur dome:et ser ut?
Snyggt, funderar på att byta plexi på min med. Vad har du för glas där? Kan man få lite bilder i profil som visar hur dome:et ser ut?
Länkar till gamla ägarens tråd om glasbytet! ett 5513 glas dock vet jag ej referens men Ryttaren kanske kan referensen?
http://www.klocksnack.se/threads/resultatet-snowflake-utan-bubbla.8640/
Dagens är Rolex Date till skön musik av Gram Parsons./quote]
Gram knäcker! Hos mig har barnen satt på smurfhits. Smurfhits, seiko å fläskpannkaka
![]()