• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

0fed4abfd32e01ce6fe71aecd558c2ab.jpg

Dagens klocka,
Har insett att försäljningen av min stål rolex och AP'n har gett större klockabstinens än tänkt, citizen i all ära men får ut och leta jobbrolle igen, typ 216570? Ädelmetaller uppskattas inte på alla arbetsplatser,

Pimpar dock till det med ett för litet Nato ;)
c5NYEzQ.jpg

Har funderat på samma sak men inte vetat var jag ska vända mig. Kanske ringer dit o frågar snällt...

Kolla med dem....de var inte helt pigga på att göra det när jag var där och frågade......det var lite intrång i deras design! De ville suga på karamellen och mailade mig ett par dagar senare att det var ok, men att de aldrig gjort de tidigare....så de kunde inte garantera resultatet. Dock blev det mycket lyckat. De var lite tveksamma till om SS graveringen vid endlinksen skulle försvinna...men icke...den är fin och skarp.

Vill inte de göra det kan faktiskt vilken urmakare som helst som har skills och utrustning borsta bort PCL....

Kolla med dem....de var inte helt pigga på att göra det när jag var där och frågade......det var lite intrång i deras design! De ville suga på karamellen och mailade mig ett par dagar senare att det var ok, men att de aldrig gjort de tidigare....så de kunde inte garantera resultatet. Dock blev det mycket lyckat. De var lite tveksamma till om SS graveringen vid endlinksen skulle försvinna...men icke...den är fin och skarp.

Vill inte de göra det kan faktiskt vilken urmakare som helst som har skills och utrustning borsta bort PCL....

ok. Jag hör efter med ngn urmakare först om jag kan få hjälp.

Tillbaka
Topp