Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur tidigt pratar vi omTidig kväll är aldrig fel![]()
nja, tänkte från jobbetHur tidigt pratar vi om![]()
Min första tanke va yes nu får jag sova men måste köra till träning 18,30nja, tänkte från jobbet
inte riktigt dax att sova än kanske
Hoppas ni kommer ivägMed bara en månad kvar på dom gamla har vi nyss hämtat ut våra nya pass. Kan vi nu bara övertyga yngsta sonen om att vara hund- och kattvakt en vecka i sommar så får vi förhoppningsvis tillfälle att prova dom, för första gången på länge ...
![]()
Samma här, fastnar bara för sånt som ingen annan gillar, jäkligt jobbigt vid säljdagsFunderar över mina klockval och varför jag gillar det andra ratar. Som den här som gick några rundor på köp och sälj innan jag köpte den. Helt suverän enligt mig. (Bell & Ross fusion)
Skjortan verkar dock ha gjort sitt.
![]()
Funderar över mina klockval och varför jag gillar det andra ratar. Som den här som gick några rundor på köp och sälj innan jag köpte den. Helt suverän enligt mig. (Bell & Ross fusion)
Skjortan verkar dock ha gjort sitt.
![]()