Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hatar den känslan. Den slog mig preciiis när jag lagt mig igår. Skönt att man nuförtiden kan göra det i appenKom på att jag har glömt bort att deklarera när jag vaknade för en stund sedan!
Samma här men lite senare…
Godmorgon. Då så, det lyser rött = strax...
blir det morgonkaffe denna" bara vara Tisdag". Klockval idag är ju självklart. Ha ´re bäst //(Vänskap är som ett bankkonto: man kan inte ta ut gång på gång utan att sätta in något.//Edgar W Howe)
100liters-tank är fasen lite respekt Pickisen eller??Tankar. Älskar att tanka.
Givetvis har han en John Deere och de där är knappt 1/3 dels tank då.100liters-tank är fasen lite respekt Pickisen eller??
Japp. Bara oljeproducerande länder gör så stora soppatankar.100liters-tank är fasen lite respekt Pickisen eller??
Ny klocka? Oavsett mycket trevligVi laddar för jobb och funderar på hur fort en helg egentligen kan gå.
visst är de härliga, den köpte jag i december.Ny klocka? Oavsett mycket trevlig