• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Altanhäng med grabben och den isblå ☀️

F6DE05CA-3839-425B-A21E-BA4FE8ABF136.jpeg

Denna fick jag hem idag, har tagit sin lilla tid att få hem den! Har skickat flertalen mejl till HUUSK, utan att få något svar. Om det var värt väntan?! Nä…det kan jag i ärlighetens namn säga att det var det inte. Hade det inte varit för att den kostade några hundralappar så hade jag skickat tillbaka skräpet!

IMG_3695.jpeg

Hehe…rätt så komiskt faktiskt 😆

IMG_3760.jpeg

IMG_3703.jpeg

Haha…jösses vilken dålig finish det var på denna kniv! Trots att jag läste recensionerna om den, så var min nyfikenhet alldeles för stor för att inte beställa en! All fakta som HUUSK skriver om kniven, motbevisas ganska så enkelt faktiskt! All galla som skrivits stämmer faktisk och den passar bäst i papperskorgen tyvärr!

IMG_3714.jpeg

Klumpig och tjock är inte direkt man vill ha som kock!

IMG_3718.jpeg

I och för sig så var ju lådan kniven låg i helt OK!

IMG_3704.jpeg

Hoppas att det inte är några fler som gjort samma misstag som mig! Är så illa att jag skulle faktiskt behöva att stå i skamvrån med en dumstrut på huvudet!

IMG_3711.jpeg

En som fick kniven i present av sin mamma gjorde denna recensionen, väldigt kul läsning för den som vill 😂

Senast ändrad:
Denna fick jag hem idag, har tagit sin lilla tid att få hem den! Har skickat flertalen mejl till HUUSK, utan att få något svar. Om det var värt väntan?! Nä…det kan jag i ärlighetens namn säga att det var det inte. Hade det inte varit för att den kostade några hundralappar så hade jag skickat tillbaka skräpet!

IMG_3695.jpeg

Haha…jösses vilken dålig finish det var på denna kniv! Trots att jag läste recensionerna om den, så var min nyfikenhet alldeles för stor för att inte beställa en! All fakta som HUUSK skriver om kniven, motbevisas ganska så enkelt faktiskt! All galla som skrivits stämmer faktisk och den passar bäst i papperskorgen tyvärr!

IMG_3714.jpeg

Klumpig och tjock är inte direkt man vill ha som kock!

IMG_3718.jpeg

I och för sig så var ju lådan kniven låg i helt OK!

IMG_3704.jpeg

Hoppas att det inte är några fler som gjort samma misstag som mig! Är så illa att jag skulle faktiskt behöva att stå i skamvrån med en dumstrut på huvudet!

IMG_3711.jpeg

En som fick kniven i present av sin mamma gjorde denna recensionen, väldigt kul läsning för den som vill 😂

Lite rolig läsning och lite ledsam läsning. Har precis samma känsla för det här skitverktyget. Den kan inte varit designad av någon som någonsin arbetat med kniv. Kass på alla sätt.
Eftersom jag jobbar med kniv i näven hela dagarna ville min kära svärmor ge mig något rejält.
Hade inte riktigt hjärta att säga vad jag tyckte utan höll god min och tackade snällt.
Kanske funkar som dörrstopp?
IMG_5640.jpeg
IMG_5641.jpeg

Tillbaka
Topp