• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

AF316BBB-CA76-4498-AA30-1603D6B922F4.jpeg

En lunchdate med frun(som jobbar hemifrån idag ) under parasollen. Lite god lufttorkad skinka,tortelloni å lite god ost. En espresso fick avsluta det hela. Ha ´re bäst//🧐

Väldigt många här på KS som borde få körkortet indraget.
Ja man borde tänka till.. först och främst faran man utsätter andra för. Man tappar ju helt fokuset på körningen, rent läskigt att tänka på hur många man möter dagligen i trafiken med detta beteende, fara för ens eget liv o nära o kära man har i trafiken om man möter en mobilsurfande bilist. det är ju även straffbart man bryter mot lagen!!!
När man fotar sin klocka medans man kör bil så antar jag att man även ofta lägger upp bilden medans man kör också, troligen kikar instagram flöden eller facebook också medans man kör.
Blir extra sur när inte samhället ville bevilja mig ett körkort i livet pga av min ögonsjukdom som gör att jag ligger precis på gränsen för att få ta körkort när man ser alla dessa som kör bil o samtidigt använder mobilen
Jag hade inte varit farligare med min nedsatta synskärpa i trafiken än dessa människor
Jag klarar ju mig perfekt att köra traktor samt utföra precisions arbeten trots min nedsättning. Tack för ordet
PXL_20230523_154629835.MP.jpg

Tillbaka
Topp