• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

En ryss och Nato i symbios
IMG_3416.jpeg
IMG_3417.jpeg
IMG_3418.jpeg

Ja eftersom det va så allvarligt med skrattemojin när den togs bort så BORDE detta va viktigare!!!!
@Leben @hook Går det att göra anmälan och banna folk i säg någon vecka för att få tid på sig att tänka över sitt otroligt dåliga omdöme?

Jag har varit med om två bilolyckor (som inte varit mina fel och som resulterat i medicinsk invaliditet) och blir otroligt provocerad att se bilkörningsbilder på klockor

Ingen kioskvältare i Tudors sortiment men jag tycker den förtjänar mer uppmärksamhet. Fick hem denna idag då jag letat en dressare, har bara dykare/sport klockor i samlingen. Var först tveksam och kände mig vilsen i dress världen men bestämde mig för denna. Klart över förväntan denna! Känns lyxig och kostade inte kriget.
IMG_5283.jpeg

Idag ska vi snygga till på Centralgatan, efter att dom högg ner dom få stackars tallar som stod där förra året! Någon mupp klagade lite, " PANG " så var tallarna borta....

Men slyet och grenarna som blev kvar måste bort, för gräset har växt som bara tusan den sista veckan så det är dags att ta fram åkgräsklipparen!

IMG_4052.jpeg

IMG_4051.jpeg

Senast ändrad:
Idag ska vi snygga till på Centralgatan, efter att dom högg ner dom få stackars tallar som stod där förra året! Någon mupp klagade lite, " PANG " så var tallarna borta....

Men slyet och grenarna som blev kvar måste bort, för gräset har växt som bara tusan den sista veckan så det är dags att ta fram åkgräsklipparen!

IMG_4052.jpeg

IMG_4051.jpeg
Nyförvärv, eller bara jag som missat? Trevlig dinka oavsett!

Tillbaka
Topp