Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Seiko day-lume poppar fint!Nöter bänk på kööörgåååårn
Man är trött när man behöver vila för att orka gå och lägga sigJobbat lääänge idag. Tar ett välförtjänt soffläge innan sängen.
Gubbvila före sängdags är underskattat!Man är trött när man behöver vila för att orka gå och lägga sig
Nice, så jävla trött på att se alla svinfula teslor.Fått hedersuppdraget att köra upp ett V12-bestyckat italienskt fullblod till huvudstaden inför Gärdesloppet i helgen
Jag skulle bara "vila' förut med 3 tim sluta de med, helt färdig efter massagen igårJobbat. Storhandlat. Nu ska jag vila innan jag lagar middag.
Riktigt bra!Testar nyförvärvet.
Blir en riktigt bra sommarkatt
Yes, men blev det stolpe ut eller blev det in, eller rätter sagt "inmundigad" Ha ´re bäst //Ett så kallat stolpskott. Skål på er och ha en bra helg!