• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Hänger på balkongen.

Screenshot_20230601-163422_Gallery.jpg

Trött efter bussresan ToR Stockholm och konserten med Peter Gabriel igår kväll på Globen. Efter en välbalanserad Whisky så sover jag nog ovaggad om ett par timmar ... ;)
IWC A 2023-06-01 (Whisky 1).jpg

Om ni undrar om gårdagens konsert var bra kan ni läsa lite här:

Trött efter bussresan ToR Stockholm och konserten med Peter Gabriel igår kväll på Globen. Efter en välbalanserad Whisky så sover jag ovaggad om ett par timmar ... ;)

Originaluppsättningen var bättre 😎

Återigen käkar jag kvällsmat själv, idag fruktsallad! Till det kör jag några smarriga mackor ( Grekiskt Lantbröd ).

Som jag har penslat med olivolja, gnuggat in vitlök och brett på massor med riktigt smör!

IMG_4256.jpeg
IMG_4260.jpeg

Till det kör vi en dokumentär PÅ SVT-Play,

IMG_4282.gif

och gitarristen som försvann!

IMG_4274.jpeg

Senast ändrad:
Trött efter bussresan ToR Stockholm och konserten med Peter Gabriel igår kväll på Globen. Efter en välbalanserad Whisky så sover jag nog ovaggad om ett par timmar ... ;)

Classic med drycken på handen since 2008 typ 🤩

Tillbaka
Topp