• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

För en gångs skull har vi en helg som inte har ett fullspäckat schema. Idag kan jag faktiskt njuta lite av att vara ledig. 🙂

20230603_112831.jpg

Var som sagt på auktion idag!

Man brukar ju säga att vissa skrattar hela väggen till banken! Själv så skrattar jag i bilen hela vägen hem efter auktionen!

Fan va hjärtat började bulta när jag så dessa! Och när väl auktionen startade på så gick pulsen igång på riktigt höga cylindrar…

Spänningen var hög när auktionsförrättaren öppnade budgivning på 50kr. Hade själv satt en maxgräns på 2000kr!

Någon i publiken vinkade till, så nästa bud la jag på 100Kr, nästa bud blev 150Kr från någon, jag vinkade till på 200kr! Det här kommer förmodligen dra iväg tänkte

jag, men jag ska ha med dessa skivlådor hem bara! Men döm om min förvåning, när jag hörde auktionsförrättaren, säga första, andra, tredje... auktionsförättare.PNG

Trodde att det var ett skämt när dom här skivlådorna stannade på ynka 200 spänn.

Haha…KATJIIING, kan inte säga det på ett bättre sätt!

IMG_4367.jpeg

Till och med, plastgrejerna med vad det är för titel följde med, tre av dessa lattjade med vad jag har för skivor, Hihi...fakk vad nöjd jag är med dagen.

IMG_4368.jpeg

På vägen hem från auktionen så åkte vi förbi Classe, och där hade jag tur igen, för denna Label Maker hittade jag på REA så att jag kan sätta mina egna titlar!

IMG_4370.jpeg

Jaja…min kväll är iaf räddad, hur än det går med LOTTO eller Stryktipset! För dom här lådorna var JACKPOT för mig!

IMG_4369.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp