Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis och grymt jobbat @Limeee Att frivilligt springa 42,1 km är inte dåligt! Gjorde Göteborgsvarvet och under tiden jag sprang har jag ångrat det minst 30gångar ;DDå var Stockholms Marathon avklarat Nu blir det soffan ikväll
Bacon & ägg är aldrig fel eller!
Godmorgon för Ni som är nyvakna ! Frukost under parasollen med Frun är aldrig fel en solig Lördag. Ha ´re bäst //
Grattis, det är starkt //Då var Stockholms Marathon avklarat Nu blir det soffan ikväll
Betalar du för caming när det finns 100ha gratis camping för wathoholics precis bredvid
Finns ett gäng G-shocks för provning i fall attBetalar du för caming när det finns 100ha gratis camping för wathoholics precis bredvid
GRATTIS från mig och @Roosterwife
Du har springit det idag alltså! Starkt gjort.
Jag brukar tänka när jag cyklar och passerar 42km: "att SPRINGA detta, vilken prestation!"
Själv är jag i sängläge efter att ha varit ute på en liten shoppingrunda.
Grattis och grymt jobbat @Limeee Att frivilligt springa 42,1 km är inte dåligt! Gjorde Göteborgsvarvet och under tiden jag sprang har jag ångrat det minst 30gångar ;D
Tack hörni @Patric J, @DIR, @Lesa Det var allt annat än en dans på rosor, de sista 5km var riktigt tunga. Men nu har jag gjort det en gång i livet och behöver aldrig mer utsätta mig för detGrattis, det är starkt //
Allt är relativt Å andra sidan skulle jag knappt kunna cykla 42km, finns det nåt tråkigare än att motionscykla?!Jag brukar också tycka de 5 sista kilometrarna är tunga: av 6km!