Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det låter som en grymt bra kväll ärligt talat!Maten avklarad, nu blir det snart lite diablo på ps5
Ja för bövelns, en liten wirre på det ocksåDet låter som en grymt bra kväll ärligt talat!
Då mår man bra lixom ! Men du måste nog byta lag om du håller GnagetJa för bövelns, en liten wirre på det också
Antar det där är den sönderfläkta lägenheten...Kommer gå åt mycket spärrgrund....men sen blir den fin så mycket tid du lägger nerInspektionen av gårdagens jobb efter att några gubbar var här och fyllde golvet med EPS betong/cement!
Blev även bestämt att jag och min kollega ska återställa tak och väggar! Fy fan…det ser jag inte framemot, för jag vet att det blir jag som får göra det mesta själv!
Jag plockar fram min bok istället.Frugan ute på middag med kompis. Kidsen ledsnade efter att jag spöat dem i kortspel…
Jag fortsätter försöka ta bilder på klockan utan större framgång.