Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ovanligt stabilt lås, 2 byglar ?Budade precis hem nya beatern.
Dyrt blev det men ack så nöjd jag e.
Otroligt skick, gissar på mycket nya delar.
/j
![]()
![]()
![]()
Laddar för ett gympass
![]()
Bevakar damernas elitserie i volleyboll.
![]()
Budade precis hem nya beatern.
Dyrt blev det men ack så nöjd jag e.
Otroligt skick, gissar på mycket nya delar.
/j
![]()
![]()
![]()
Jag sitter längst bak på denna tomma, tre rader stora läktare.Fullt fokus på klockan då förstår jag... Måste sett roligt ut när du på första parkett och försöker få till ett snyggt wristshot![]()
Både ja och nej - för min del är det nog mest placebo tror jag. Ganska gott, men vitaminvatten för 20krVelat testa nocco, är det nått att ha? Gott?![]()
Tackar, Varit sugen en längre tid men sällan det dyker upp något bra. Mest Quartz och midsize, de flesta i dåligt skick som varit ute.Grattis, läcker!
Ja precis, en senare uppdatering där även dykförlängningen har bygel.Ovanligt stabilt lås, 2 byglar ?
Blir väldigt nyfiken på vad det är för klädesplagg du har på dig - en isbjörn?Snart är det fredag!
![]()
Både ja och nej - för min del är det nog mest placebo tror jag. Ganska gott, men vitaminvatten för 20kr![]()
smart.Ja precis, en senare uppdatering där även dykförlängningen har bygel.
/j
Blir väldigt nyfiken på vad det är för klädesplagg du har på dig - en isbjörn?![]()