Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan... jag som tänkte gå och lägga mig. Nu blir det 1 timme på play.Vi tar en öl i sällskap med Pluras Kök i Istanbul.
![]()
För vem smyger du? en GMT är väl inget att skämmas för, har en själv.Smyger i mörkret...
För vem smyger du? en GMT är väl inget att skämmas för, har en själv.![]()
Visst är den magisk. Om jag skulle tvingas bli OWG med en av de klockor jag har blir det min 16700.Folk förstår ju inte det här med att fota sina klockorI övrigt är det en magisk klocka!
Visst är den magisk. Om jag skulle tvingas bli OWG med en av de klockor jag har blir det min 16700.
Grattis! själv är jag så gammal att jag inte har råd med en GMT från mitt födelseår.Ditt val är befogat [emoji4][emoji4]
Själv har jag hittat min 16710 med samma födelseår, så bilr att hålla kär i många år framöver [emoji119][emoji56]
Orange PO är läckert men matchande chillinötter är patetiskt.Går runt och är avundsjuk
![]()
Är du mer för bakdelar?Orange PO är läckert men matchande chillinötter är patetiskt.![]()
Den är väl en bakdel från röd Lotus?Är du mer för bakdelar?
![]()
Hehe FerrariDen är väl en bakdel från röd Lotus?
Wow, grattis!![]()
Första bilden på den "nya" Rollen här på KS!
Blev det ngt nytt?Styr norrut. Förhoppningsvis något annat på handleden på hemvägen.
![]()
Vackert Mekmek! hustrun får väl regga sig på KS?..Frun vill också vara med, här de 34mm![]()
![]()
Ha, jag var på väla igår osså.Precis packat upp dagens inköp. Finns en liiiiiiiiten by som heter Väla (vela är nog det riktiga historiska namnet?) utanför Helsingborg som har ett helt underbart köpcentrum! Massa fina klockor finns att kika på med
Netflix plan2: Check!
Jablas favoriter: Check!
Svindyra gräddbullar: Check!
![]()