Precis, hoppas på det!7,5% i bastun?
Det kan smälla till
Mvh Robin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis, hoppas på det!7,5% i bastun?
Det kan smälla till
Mvh Robin
Blir väldigt nyfiken på vad det är för klädesplagg du har på dig - en isbjörn?![]()
Precis packat upp dagens inköp. Finns en liiiiiiiiten by som heter Väla (vela är nog det riktiga historiska namnet?) utanför Helsingborg som har ett helt underbart köpcentrum! Massa fina klockor finns att kika på med
Netflix plan2: Check!
Jablas favoriter: Check!
Svindyra gräddbullar: Check!
![]()
Eehh och? Öl är alltid mer prisvärt än bullarKan berätta att ölen är mer prisvärd än gräddbullarna.![]()
Kan berätta att ölen är mer prisvärd än gräddbullarna.![]()
Funkar fint i det här glaset vid 10-12 grader.Är övertygad om det
Hur dricks Amber Ale bäst, vinglas?
Velat testa nocco, är det nått att ha? Gott?![]()
Grattis!Budade precis hem nya beatern.
Dyrt blev det men ack så nöjd jag e.
Otroligt skick, gissar på mycket nya delar.
/j
![]()
![]()
![]()
Ah, snygg. Min förra hade Mercedes-visare också men byttes vid service. Likaså kronan som original var typ 6-kantig likt gamla constellations.Grattis!
Min är någon mm mindre och har mercedesvisare.
![]()
Svinfin!, grattis! Visst, den gick upp lite, men de är ju inte vanliga och skicket ser mycket bättre ut än på kaplans bilder.Budade precis hem nya beatern.
/j
![]()
![]()
![]()
Snygg! Kul att du delar med dig av skönheten![]()
Första bilden på den "nya" Rollen här på KS!
Snygg! Kul att du delar med dig av skönheten![]()
Budade precis hem nya beatern.
/j
![]()
![]()
![]()
Hörde genom rykten att din far numera gillar automater med vit tavla och länk. Du får skicka den andra klockanPackar en klocka som ska skickas till min gamla far i Uppsala, då hans gav upp för ett par dagar sedan. Han kan inte ta sig ut själv för att lösa problemet och jag bor rätt långt bort tyvärr. Tänkte först köpa något billigt och skicka men kom på att jag faktiskt hade en klocka som uppfyllde hans krav:
- Batteri
- Tydlig
- Ej länk
Nämligen min trädgådsjobb- och badbeater från Scurfa. Borde väl uppfylla kraven, eller ...?
![]()
Hörde genom rykten att din far numera gillar automater med vit tavla och länk. Du får skicka den andra klockan![]()
ToucheNu har du varit ute på Flashback igen. Vi har ju pratat om det här med att inte tro på allt som står på internetz ...
Dessutom, vid snart 90 bast är han mycket stillasittande, så en automat skulle troligen stanna efter ett par dagar.
Blått är inte din färg min vän..;-)