Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av få kronografer jag skulle kunna tänka mig![]()
Obs! Klockan är min och bilden är tagen idag.![]()
Har sneglat på Citizen ett tag. Slut med det nu.![]()
Vi vill se, MickeG i kjol! Vi vill se, MickeG i kjol!Härligt vårväder, eftersom jag inte kan ha kjol (om inte nån har en kilt över?) på mig så tar jag istället fram något grönt och något som definitivt framkallar attention.
![]()
Och inlägg nr 200! Grattis till båda men framförallt klockan. Do tell us more!!!Solig morgon i Stockholm o nytt på armen![]()
![]()
En av de absolut bästa bilder jag sett på den klockan!
Läder är skönt men läder-Nato, nej. Du ska få ett läder 20-16 nästa gång jag syrDu är bara avis att du själv inte kan matcha ett mysigt läder med indexenHardcore vintagefeel, säger jag
![]()
Hej o tack !Och inlägg nr 200! Grattis till båda men framförallt klockan. Do tell us more!!!