Fruktansvärt nöjd. Har aldrig gillat något jag haft på läder tidigare men inser nu att jag bara inte haft rätt klockaDu är rätt nöjd, va![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fruktansvärt nöjd. Har aldrig gillat något jag haft på läder tidigare men inser nu att jag bara inte haft rätt klockaDu är rätt nöjd, va![]()
Det stämmer. Förbaskat fin är den![]()
Och den tredje klockan för dagen. Precis uthämtad. På handleden fram till imorgon då den vandrar vidare till farsan. Nostalgi då smp-c var min första riktiga klocka.![]()
Kan ingen köpa den där nu. Eller så måste jag sälja nått så jag har råd!
Tackar!Men du är väl en hyvens snubbe, Jabla. Tusen tack!!!!
Absolut! Både snygg som sören och skön att bära. Grattis till bra köpDet stämmer. Förbaskat fin är den![]()
Köp den innan jag ångrar migKan ingen köpa den där nu. Eller så måste jag sälja nått så jag har råd!![]()
Skitfin!Nytt på armen![]()
![]()
Haha, kopplade denna posten till jabla och posterna där ni klappade varandra på axlarna [emoji6]Absolut! Både snygg som sören och skön att bära. Grattis till bra köp![]()
Rotorljudet...wzzzzzzzzz, härligtNytt på armen![]()
![]()
Precis därför jag slutat läsa stora pakeöppningstråden, fattar inte alltid vilken kommentar som hör till vilken tråd.Haha, kopplade denna posten till jabla och posterna där ni klappade varandra på axlarna [emoji6]
Haha, jag tänkte kul kommentar att jabla är snygg men skön att bära är lite märklig [emoji1]Precis därför jag slutat läsa stora pakeöppningstråden, fattar inte alltid vilken kommentar som hör till vilken tråd.![]()
Matte tycker husse är dum i huvet, men duuu vet hur dagens klockbild ska presenteras!
![]()
Aha! Det är såna bilder jag ska börja ta, så slipper martinhook fortsätta gnälla på att jag har för mycket hundbilder och för lite klockbilder på mitt instagram...
dogstagram!
dogstagram!
Du vet att jag kommer tagga varenda vovvebild med ditt instagramnick framöver. Och köra hashtaggen #jesuismartinhook ...
Ska du börja dubbelposta på instagram med?
Snygg och skön stämmer även om det kan bära emot att erkänna eftersom jag är så blygsam.Haha, jag tänkte kul kommentar att jabla är snygg men skön att bära är lite märklig [emoji1]