Och en bild till:Och inlägg nr 200! Grattis till båda men framförallt klockan. Do tell us more!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och en bild till:Och inlägg nr 200! Grattis till båda men framförallt klockan. Do tell us more!!!
Och en bild till:![]()
Kan man beställa av dig nu Gummo nu när easyrider lagt läderremshandskarna på hyllan?Läder är skönt men läder-Nato, nej. Du ska få ett läder 20-16 nästa gång jag syr![]()
![]()
1965 var ett bra år
![]()
Kan man beställa av dig nu Gummo nu när easyrider lagt läderremshandskarna på hyllan?
Kaosdag, första halvlugna stunden sedan 8
![]()
Kör med en Sjöö Sandström idag
Någon som råkar ha en annan tavla och vill sälja den??
![]()
Mvh
Micke
Kolla tråden om tattoos på lifestyle delenSchysst!. lust o lägga upp en bättre bild på tatton någon dag? Ser praa ut.
Snyggt, bra val!Inget svårt val idagGod morgon och god frukost.
![]()
Du kan få ärva mitt originalGummo, 20/16 med instansad Rolexkrona.Kan man beställa av dig nu Gummo nu när easyrider lagt läderremshandskarna på hyllan?
Men du är väl en hyvens snubbe, Jabla. Tusen tack!!!!Du kan få ärva mitt originalGummo, 20/16 med instansad Rolexkrona.
Ligger ändå bara till ingen nytta. Skickar i morron.
Recykling är väl OK Gummo
Underbart! Undrar om det är min gamla. Gripenbro? En kanonklocka kan jag intygaNytt på armen![]()
![]()
Du är rätt nöjd, vaHann fota klockan i morse men aldrig posta bilden så det får bli nu istället.
![]()
Det stämmer. Förbaskat fin är denUnderbart! Undrar om det är min gamla. Gripenbro? En kanonklocka kan jag intyga![]()