• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vostok1

Cartier
Kaffe i Thin Lizzy-mugg, ljumskbråck och klockfix. Bra morgon. Ja, det är en Picture Disc med W.A.S.P. Fuck like a beast uppe till höger.

IMG_6487.jpg
 
Tjena. Varit inne på att skaffa en sådan. Vad är din recension av den?
Mvh - Johannes
Jag har haft den i en dag men kan säga att jag redan älskar den. Väldigt stylish så länge man väljer ett annat armband till den. Det armbandet som syns på bild är från någon annan tillverkare. Sitter bra på handleden och ser bra ut när ljuset reflekteras mot den.


För 2600 kr kan man inte klaga över något. Köpte den med gooseneck regulator
 

Vostok1

Cartier
Jag har haft den i en dag men kan säga att jag redan älskar den. Väldigt stylish så länge man väljer ett annat armband till den. Det armbandet som syns på bild är från någon annan tillverkare. Sitter bra på handleden och ser bra ut när ljuset reflekteras mot den.


För 2600 kr kan man inte klaga över något. Köpte den med gooseneck regulator

Topp. Alltid kul att höra vad folk tycker. Tackar.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Om inte gatukontoret sköter sitt jobb så blir man tvungen att fixa det själv!

Trots att jag ringde och snacka med dom, så fick jag svaret att det var ingen idé att skicka ut någon och ploga, när det ändå kommer att regna bort!

Så nu tar jag bort snön, så det går att parkera bilen utan för kontoret vårat…

IMG_0196.jpeg
IMG_0199.jpeg
 
Topp