• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

LANGEN

Panerai
Pledge Member
IMG_8715.jpeg

Avrundar AW, 30mm strong!
 

Tim_1799

Breitling
Testar att ge mig på att laga jobbklockan som stannat själv istället så det aqualand verkar vara något urmakarna inte kan så mycket om men hur svårt kan det vara? 😂 (ja jag ska köpa seriösare prylar om det här funkar lovar!) 😂😂😂
 

Bilagor

  • IMG_3284.jpeg
    IMG_3284.jpeg
    783.7 KB · Visningar: 4

Delgada

Patek
IMG_6680.jpeg

Firar en månad med klockan som suttit på handleden varje dag sen den kom i min ägo. Funderar på att sätta på länken igen, men Paratrooper-bandet är också bra.
Är det bättre med yrseln?
Vestibularis-neurit ska vara nåt rent överjävligt. Man brukar säga att med kristallsjuka kommer man och går, med vestibularis-neurit kommer man på bår.
En tröst i sammanhanget är att det i övrigt är ofarligt och att prognosen är god.
Lycka till!👍
 

Degnell

Cartier
2-Faktor
Är det bättre med yrseln?
Vestibularis-neurit ska vara nåt rent överjävligt. Man brukar säga att med kristallsjuka kommer man och går, med vestibularis-neurit kommer man på bår.
En tröst i sammanhanget är att det i övrigt är ofarligt och att prognosen är god.
Lycka till!👍
Dessvärre inte, idag har varit ett bakslag. Men det ger sig väl med tiden. Lär väl bli nykterist efter det här, känns som man är packad för jämnan😅 Tack för omtanken!
 

Vostok1

Cartier
När tösen är hemma med sin smartphone och jag ska välja musik till dagens ljumskbråcksbestyr, då åker Gibson Flying V fram tillsammans med Victorinox Alliance. Inte bara instagram-hens och fångarna på fortet-Influencers som kan posa. #Styrkepose
Det blev DIO - Dream Evil från -87 (underskattad platta )

IMG_6480.jpg
 
Topp