• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vi slungar och skottar snö! Jag säger det igen, snö är det värsta skit jag vet, jag skulle kunna sälja min själ till Dj… för och slippa det vita HELVETET 😸

IMG_1946.jpeg
IMG_1956.jpeg

Måste motvilligt erkänna att jag är barnsligt förtjust att skotta gångar! Lite tillbaka till barndomen när man grävde snökojor!

IMG_1954.jpeg
IMG_1953.jpeg
IMG_1952.jpeg
IMG_1951.jpeg

Senast ändrad:
Det är ändå fascinerande vad man gjorde för att sticka ut med sin klockdesign där på 70-talet, och fan så avslappnat skönt ändå att inte alltid följa John! 👏

Enicars tog fram den härklockan i slutet på sina glansdagar och mitt under pågående quartz-kri och de tog verkligen utvägarna med luggar på både 24 och 17 mm på samma klocka...lycka till med att hitta band eller länkar som passar! 😁
...som tur är så har jag några att välja på, så idag blev det Enicars eget croco-läder!

tempImagenp7t2A.png

Jag får sätta mig ner en stund....som att ( när det va tillåtet i samhället ) man ser en snygg böna med Scorpions-Lovedrive tröja.

Vi slungar och skottar snö! Jag säger det igen, snö är det värsta skit jag vet, jag skulle kunna sälja min själ till Dj… för och slippa det vita HELVETET 😸

IMG_1946.jpeg
IMG_1956.jpeg

Måste motvilligt erkänna att jag är barnsligt förtjust att skotta gångar! Lite tillbaka till barndomen när man grävde snökojor!

IMG_1954.jpeg
IMG_1953.jpeg
IMG_1952.jpeg
IMG_1951.jpeg

Gonorré är värre (säger dom), men jag hör dig! Gott nytt år.

Tillbaka
Topp