• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Gofika framför TVn! Småkronorna spelar match mot Canada I J-VM.

IMG_1913.jpeg
IMG_1914.jpeg

Dricker kaffe och överväger att byta denna EZM3 (nyskick, full set, gav 15’ för den) mot en Breitling B13047 (full set, uttagen -91 bara en ägare, servad 2021/01, rouleaux länk). Jag diggar min EZM3, känns som att den skulle överleva ett atomkrig men Bratten är ju en riktig vintage-skönhet!☕🤔
Skulle ni bytt?

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    309.3 KB · Visningar: 6
  • IMG_4269.png
    IMG_4269.png
    731 KB · Visningar: 5
Efter morgonpromenad i ett stilla västkusten blir det morgongympa med en Fulton Officer och tysk thrash. Gammelmorfars gamla ur som han hade i det militära. det va klass på gubben. Då hade man gevär i ena handen och en spade i den andra - nu för tiden "ska" män ha en sparkcykel i ena och instagram i andra.

DSC00375.JPG

Det är ändå fascinerande vad man gjorde för att sticka ut med sin klockdesign där på 70-talet, och fan så avslappnat skönt ändå att inte alltid följa John! 👏

Enicar tog fram den här klockan i slutet på sina glansdagar och mitt under pågående quartz-kris och de tog verkligen ut svängarna med luggar på både 24 och 17 mm på samma klocka...lycka till med att hitta band eller länkar som passar! 😁
...som tur är så har jag några att välja på, så idag blev det Enicars eget croco-läder!

tempImagenp7t2A.png

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp