Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Magisk!DD Onsdag!
DiCaprio-style
Visste inte att den gick att få med länk, är länken köpt separat if you don't mind me asking?
Hej.Ah, Vass gör grymma skor! Var de smidiga att beställa? Jag har en modell som jag är sjukt sugen på att köpa nämligen. (Ifall du köpt dem på plats ber jag om ursäkt)
Tack! Ranger är en cool klocka tycker jag, men snårig.Så jäkla härlig. Satt och läste på i förrgår på just Ranger och sedan följde du upp med dina bilder. Så jäkla avundsjuk. Fin fint köp det där, grattis.
Minst sagt...Tack! Ranger är en cool klocka tycker jag, men snårig.
Cool! Jag har haft en Defakto EinsJupp - en Defacto Incognito
De där skorna är värda bättre produkter än Kiwi!
Men då hinner du ju njuta av att se hur månfasen ändras över tidÅker tåg, skulle lika gärna kunnat vara en knapplift i sälens barnbacke i denna hastighet som tåget håller..
Huset ser väl ut som vilket annat hus so helst... Snygg klocka! Vad är det för ref? Och vad är det för strutsband? Nu när klockbudgeten för i år är slut så börjar jag fundera på tillbehör till min JLC...Spanar in mitt nya hus. Vad tycks? (Kamerans fokus ligger på klockan, givetvis.)
Huset ser väl ut som vilket annat hus so helst... Snygg klocka! Vad är det för ref? Och vad är det för strutsband? Nu när klockbudgeten för i år är slut så börjar jag fundera på tillbehör till min JLC...