• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Jag och min Breitling skalar potatis till middagen idag.

14254758692391895057259.jpg

Ah, Vass gör grymma skor! Var de smidiga att beställa? Jag har en modell som jag är sjukt sugen på att köpa nämligen. (Ifall du köpt dem på plats ber jag om ursäkt)
Hej.
Jag köpte dem för ett par veckor sedan i Budapest. Reszö Kuti stod i butiken och gav mig en utmärkt service. Bjöd på skoblock,skokräm och två par extra snören. Efter en utlästning hos skomakeri Framåt i Gamla stan sitter de nu perfekt:) flyg är billigt till Budapest; )

/Anders

Huset ser väl ut som vilket annat hus so helst... Snygg klocka! Vad är det för ref? Och vad är det för strutsband? Nu när klockbudgeten för i år är slut så börjar jag fundera på tillbehör till min JLC... ;)

Tack! Ref:en är 140.8.89 och bandet är ifrån Camille Fournet! Bandet följde med klockan när jag köpte den :)

Får man fråga vad det har blivit för köp i år? :)

Tillbaka
Topp